torstai 13. joulukuuta 2012

Kui täs ny näi kävi?


Muistaako kukaan vielä TÄMÄN klik postauksen????
Siitä on seurannut suuria jälkivaikutuksia.
Kuva toimii vihjeenä.
Käykää kurkkaamassa mun Kässä-blogiin, kun en viitti tehdä kahta samanlaista postausta, 
niin saatte tietää. Se osaltaan selittää miks postauksia on tullut niin vähän.
On tullut ulkoiltua enemmän, kun aikoihin. ;D


 Ai niin. Sain MOSSELTA tällaisen tunnustuksen jo monta viikkoo sitten. 
Kiitos kovasti!!!!
 Sori Mosse, et oon ollu niin laiska ja olen vieläkin, kun en nyt jakele sitä kenellekään.

Heipparallaa vaan. :D

11 kommenttia:

  1. No johan on ihana monieri :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu. Ensimmäisenä päivänä mä vaan kattelin, kun se nukkui ja hengitti. ;D

      Poista
  2. En ole vielä käynyt katsomassa mikä on kyseessä,mutta oliskos joku eläin...? Nyt meen...hetkonen...

    VastaaPoista
  3. Hahaa..arvasin, muistelin siis oikein, että sulla oli ollut vähän niin kuin koira kuumetta...taisin silloin myös kommentoida sitä.
    Onnea ihanasta karvaturrista.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla onkin ollu ihan kroonisia vaivoja ja kuumetta enempi ja vähempi jo monta vuotta. Eikä ole sit millään suostunu parantumaan. :))

      Poista
  4. Sillai se aina käy, hirveen nopeesti...ja yhtäkkiä sitä vaan huomaa olevansa karvaturrin palvelija! Ja ulkoilua piisaa..hyvällä ja huonolla säällä.. Onnittelut! Hyvä juttu! Ja kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. Kyllä mä vieläkin oon ihan pökrällä päästä, että tuo karvapallo on meillä. :)

      Poista
  5. Kyll mä vähä oottelin, ett muistaakohan se ollenkaan.. Mutta nythän toi teijän uus perheenjäsen vois vähän paljastaa ajatuksiaan jossain blogissa (tässä?)... ???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyl se varmaan paljastais, jos osais kirjottaa. ;D Mut vierailee se mun blogissa kuitenkin varmaan säännöllisesti.

      Poista
  6. Onnea perheenlisäyksen johdosta! Onpa söötti joululahja teillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaan. Mä sanoin isännälle, ettei mulle sit tarvii ikuna enää ostella mitään lahjoja, kun sain ton koituuden. :D

      Poista