maanantai 20. elokuuta 2012

Neulomomme .....



..... kokoontui ja käväisi ystäväni kesäpaikassa ja, kuinka ollakaan, kameran mukanaolosta johtuen minun neulomiset jäivät kahteen kerrokseen .....
Tässäpä teille muutama sohimisen tulos.
 

 
Tämän daalian kukka oli ruokalautasen kokoinen. En ole ikinä nähnyt niin isoa daalian kukkaa.
Ihan hervoton. :D



hempeetä

Pistettiin myös suu makiaksi puutarhankin tuotteilla. Mikäs sen mukavampaa oli kesäpäivänä rupatella samanhenkisten käsityö ihmisten kanssa. 
 
 

7 kommenttia:

  1. Mites se nyt menikään...oi jospa oisin saanut olla muuu-kaa-naa =D

    VastaaPoista
  2. Hienoja kuvia, varsinkin tuo ensimmäinen!

    Kamera aiheuttaa kyllä monesti sellaisia tilanteita, että pitäisi tehdä jotain ihan muuta, mutta sitten löytääkin jotain kaunista ja onhan sitä pakko jäädä kuvaamaan.. Ja jos se kamera joskus jääkin kotiin, niin sittenhän niitä kuvauksellisia juttuja vasta löytyykin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Sanos muuta. Otan välillä dikipokkarin laukkuun varmuuden vuoksi. En ole vielä tarvinnut sitä. Paitsi silloin, kun se ei ole ollut mukana. ;D

      Poista
  3. Hei, mä kekkasin, miks mä en saa otettuu noin ihanii kuvii, kuin sä..! Yritin nääs ottaa meijän pihan pelargonialaatikosta lähikuvan ja siitä tuli niin samee, niin samee.. Syy: mulla ei ollu silmälaseja päässäni kun otin kuvia! Heh! En mä näe, milloin kuva on terävimmillään.. Siinäpä se... Ja toi NeulomoTädin Puutarha on super!!!

    VastaaPoista